stephandersson

Stephan Anderssons blogg, förevisare, pedagogik och visor http://www.myspace.com/stephanandersson Stephan Andersson album Kullerbytta Spotify

Om nya tider och nya tankar

Kategori: Ny tid

 
Det tycks mig som om människor fastnar i sina egna tankar och därmed i ord bara upprepar det dom tidigare sagt tusen gånger. Gäller kanske även mig när jag nu återupptar mitt bloggande. Vad nytt finns att säga? Jag ämnar gräva i mig lite så får vi se vad som kan var nytt och vad som redan är sagt. Alla jag skrev om finns kvar på något sätt. Nu är det väl så att alla läsare är borta så det här kanske bara blir till dig!

KOMMENTARER:

  • linarask säger:
    2014-09-17 | 13:40:20

    Och jag läser gärna!

    Svar: Trevligt med läsare om det är trevligt för läsaren vet jag mindre om
    stephandersson

Kommentera inlägget här: